Прокладка/комплект прокладок вала для OPEL ASTRA F Наклонная задняя часть (53_, 54_, 58_, 59_) Дизель 1.7 TDS
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Висота 1 [мм]: 6
Внутрішній діаметр 1 (мм): 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8
Висота 1 [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 87
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Кількісна одиниця: комплект
Необхідна кількість: 1
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Ширина (мм): 6
Висота [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Внутрішній діаметр: 87
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 8
Внутрішній діаметр: 40
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
На вибір:
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Для оригінального номера: 06 14 979
Сторона встановлення: передня сторона
Для оригінального номера: 06 14 979
Сторона встановлення: передня сторона
Висота [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Сторона встановлення: на стороні шківа
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Ширина (мм): 8,5
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
Висота [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8
Номер продукції: 1151620
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Параметр: KBE025
Сторона встановлення: на стороні шківа
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 8,5
На вибір:
Сторона встановлення: з боку коробки передач
На вибір:
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Для оригінального номера: 06 14 979
Сторона встановлення: передня сторона
Для оригінального номера: 06 14 979
Сторона встановлення: передня сторона
Для оригінального номера: 06 14 979
Сторона встановлення: передня сторона
Для оригінального номера: 06 14 979
Сторона встановлення: передня сторона
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Висота [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Висота [мм]: 8,5
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 827S LD
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Напрямок обертання: за годинниковою стрілкою
Сторона встановлення: передня сторона
Тип сальника валу: 827S RD
Товщина [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 87
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 8,5
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 40
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Форма: круглий
Ширина (мм): 6